نرم افزار تخصصی پخش و فروش مویرگی زرین tag:http://myzarin.mihanblog.com 2019-01-19T00:43:51+01:00 mihanblog.com نرم افزار پخش مویرگی 2016-05-02T08:30:44+01:00 2016-05-02T08:30:44+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/51 admin site نرم افزار پخش مویرگی نرم افزار تخصصی مویرگی،شرکت مابصورت تخصصی نیازهای پخش را نشانه رفته است و شرکت های هدف نرم افزار ما فعالان در حوزه توزیع و صنعت پخش کلیه محصولات به ویژه مواد غذایی ،پخش لبنیات و پخش لوازم بهداشتی است.ما زیر سیستم های مختلف نرم افزار را یکپارچه سازی کرده ایم و کلیه زیرسیستم های ضروری پخش شما را برای شرکت شما طراحی کرده ایم. در این نرم افزار ما مشارکت بازاریابان شرکت را در کمک به حسابداران در جهت صدور فاکتورها و درخواست های مشتری به صورت آنلاین و آفلاین و آگاهی ا
نرم افزار پخش مویرگی







نرم افزار تخصصی مویرگی،شرکت مابصورت تخصصی نیازهای پخش را نشانه رفته است و شرکت های هدف نرم افزار ما فعالان در حوزه توزیع و صنعت پخش کلیه محصولات به ویژه مواد غذایی ،پخش لبنیات و پخش لوازم بهداشتی است.ما زیر سیستم های مختلف نرم افزار را یکپارچه سازی کرده ایم و کلیه زیرسیستم های ضروری پخش شما را برای شرکت شما طراحی کرده ایم. در این نرم افزار ما مشارکت بازاریابان شرکت را در کمک به حسابداران در جهت صدور فاکتورها و درخواست های مشتری به صورت آنلاین و آفلاین و آگاهی از موجودی ها،کالاهای جدیدو حسابهای مربوط به مشتری و همچنین اطلاع از آخرین مشتری های شرکت و اطلاع از مانده صورتهای مالی آنها در صورت دادن اجازه توسط مدیران است. سرعت انتقالات اطلاعات بازاریابان به شرکت و کاهش اشتباهات و از بین بردن فاصله مکانی برای شرکت های توزیع شده برخی از اهداف این نرم افزار است.

    اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)




                        

وب سایت ما:

شرکت زرین در ایران
        www.myzarin.com      



  شرکت زرین در عراق



       شرکت زرین در خاورمیانه




]]>
محاسبه تخصصی حقوق بازاریابان پخش 2016-05-02T08:27:23+01:00 2016-05-02T08:27:23+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/50 admin site محاسبه تخصصی حقوق بازاریابان پخش در این نرم افزار ما برای هر یک از مدیر فروش ها، سرپرست فروش و ویزیتورها می توانیم سیاست های خاص را تعیین کنیم . مثلا برای مدیر فروش درصدی را از فروش تیم فروش خود و همچنین برای سرپرست ها و بازاریابان با توجه به کشش منطقه ، میزان پوشش درصدهای پورسانت مختلفی را تعیین کرد. در این شیوه محاسبه فروش و پورسانت بازاریابان به صورت کالایی، گروه های کالایی و حتی برَندهای کالایی می توان درصد اختصاصی تعیین کرد . و با توجه به درصدهای تعیین شده محاسبه دقیق بازاریابان را به صور
محاسبه تخصصی حقوق بازاریابان پخش







در این نرم افزار ما برای هر یک از مدیر فروش ها، سرپرست فروش و ویزیتورها می توانیم سیاست های خاص را تعیین کنیم . مثلا برای مدیر فروش درصدی را از فروش تیم فروش خود و همچنین برای سرپرست ها و بازاریابان با توجه به کشش منطقه ، میزان پوشش درصدهای پورسانت مختلفی را تعیین کرد. در این شیوه محاسبه فروش و پورسانت بازاریابان به صورت کالایی، گروه های کالایی و حتی برَندهای کالایی می توان درصد اختصاصی تعیین کرد . و با توجه به درصدهای تعیین شده محاسبه دقیق بازاریابان را به صورت گزارش ارائه داد و با تعیین کردن هر یک از کالاها و یا گروه های کالایی می توان فروش هدفی را به صورت حجمی یا ریالی تعیین کرد و با توجه به رسیدن بازاریاب به درصد مشخصی از این فروش هدف درصدهای اختصاصی را برای هر بازاریاب تعیین کرد و ماهیانه گزارش دقیق عملکرد بازاریاب را به صورت دقیق به وی ارائه داد.

    اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
نرم افزار ردیابی بازاریاب 2016-05-02T08:25:07+01:00 2016-05-02T08:25:07+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/49 admin site نرم افزار ردیابی بازاریاببا بهره گیری از این تکنولوژی جدید بر روی گوشی ها و تبلت ها امکان کنترل دقیق کلیه بازاریابها برای مدیران پخش ممکن می شود.هدف ما در این نرم افزار ارائه راهکارهای منطقی تقسیم بندی مناطق و حوزه های فعالیت مشتریان احتمالی فعلی بر اساس نقاط استراتژیک فروش برای بازاریابان و کمک به بهبود پوشش منطقه فروش بازاریابان در مناطق مورد نظر مدیران می باشد. گزارش های فروش جدید بر حسب میزان تراکم فروش و فاکتور بر روی نقشه و ممکن سازی آنالیز بازار هدف شرکت برای مدیران است. اطلاعات بی
نرم افزار ردیابی بازاریاب







با بهره گیری از این تکنولوژی جدید بر روی گوشی ها و تبلت ها امکان کنترل دقیق کلیه بازاریابها برای مدیران پخش ممکن می شود.هدف ما در این نرم افزار ارائه راهکارهای منطقی تقسیم بندی مناطق و حوزه های فعالیت مشتریان احتمالی فعلی بر اساس نقاط استراتژیک فروش برای بازاریابان و کمک به بهبود پوشش منطقه فروش بازاریابان در مناطق مورد نظر مدیران می باشد. گزارش های فروش جدید بر حسب میزان تراکم فروش و فاکتور بر روی نقشه و ممکن سازی آنالیز بازار هدف شرکت برای مدیران است.


 اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)



]]>
نرم افزار مدیریت مشتریان پخش 2016-05-02T08:20:40+01:00 2016-05-02T08:20:40+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/48 admin site نرم افزار مدیریت مشتریان پخش در این نرم افزار شرکت پخش می تواند ، تمامی نقاط مشتریان را که توسط بازاریابان جمع آوری می شود را مدیریت کنند و در جهت منطقه بندی استراتژیک گروه بندی مشتریان هدف ، مدیریت و نظارت به عملکردهای مشتریان در بازه های زمانی مختلف و مقایسه مناطق جغرافیایی و منطقه تعریف شده ارزیابی کنند .        اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)
نرم افزار مدیریت مشتریان پخش







در این نرم افزار شرکت پخش می تواند ، تمامی نقاط مشتریان را که توسط بازاریابان جمع آوری می شود را مدیریت کنند و در جهت منطقه بندی استراتژیک گروه بندی مشتریان هدف ، مدیریت و نظارت به عملکردهای مشتریان در بازه های زمانی مختلف و مقایسه مناطق جغرافیایی و منطقه تعریف شده ارزیابی کنند .

        اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)






]]>
حسابداری پخش مویرگی 2016-05-02T08:15:07+01:00 2016-05-02T08:15:07+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/47 admin site حسابداری پخش مویرگیفروش مویرگی به نوعی از فروش گفته میشود که از طریق یک شبکه گسترده و جامع صورت می پذیرد . در واقع در این نوع فروش ، سطح فروش بسیار گسترده بوده و در سطح یک شهر ، استان و یا کشور و در بعضی حالات کشورهای همسایه صورت می پزیرد . این نوع فروش میتواند توسط دفتر مرکزی , نمایندگی های فروش ، شعب مستقل و یا شعب غیر مستقل صورت گیرد . در تمامی این موارد دفتر مرکزی بصورت مستقیم در فروش دخالت داشته و یا با دادن اختیارات به شعب و نمایندگی ها بصورت غیر مستقیم از طریق دریافت گزارش بصورت
حسابداری پخش مویرگی







فروش مویرگی به نوعی از فروش گفته میشود که از طریق یک شبکه گسترده و جامع صورت می پذیرد . در واقع در این نوع فروش ، سطح فروش بسیار گسترده بوده و در سطح یک شهر ، استان و یا کشور و در بعضی حالات کشورهای همسایه صورت می پزیرد . این نوع فروش میتواند توسط دفتر مرکزی , نمایندگی های فروش ، شعب مستقل و یا شعب غیر مستقل صورت گیرد . در تمامی این موارد دفتر مرکزی بصورت مستقیم در فروش دخالت داشته و یا با دادن اختیارات به شعب و نمایندگی ها بصورت غیر مستقیم از طریق دریافت گزارش بصورت آنلاین یا آفلاین فروش شعب و نمایندگی های خود را کنترل می کند.

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
گزارش پورسانت بازاریاب 2016-05-02T08:13:03+01:00 2016-05-02T08:13:03+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/46 admin site گزارش پورسانت بازاریاب برای محاسبه و فرمول پورسانت بازاریان شرکت های مویرگی چالشهای زیادی دارند ، با توجه به حساسیت این موضوع برای بازاریابان به عنوان حقوق پورسانتی و تاثیر گذاری این موضوع بر هزینه های متغیر شرکت پخش مویرگی ما ابزاری انعطاف پذیر جهت محاسبه ی دقیق این موضوع و گزارش با شفافیت بالا برای ویزیتورها و سرپرست های فروش را تولید کرده است . ما معتقدیم که هر شرکتی با توجه به سبد محصولی و تمرکز فروش خود روی گروه های کالا باید توانایی تغییر پورسانت ها را در فصلهای مختلف سال داشته باشد
گزارش پورسانت بازاریاب







برای محاسبه و فرمول پورسانت بازاریان شرکت های مویرگی چالشهای زیادی دارند ، با توجه به حساسیت این موضوع برای بازاریابان به عنوان حقوق پورسانتی و تاثیر گذاری این موضوع بر هزینه های متغیر شرکت پخش مویرگی ما ابزاری انعطاف پذیر جهت محاسبه ی دقیق این موضوع و گزارش با شفافیت بالا برای ویزیتورها و سرپرست های فروش را تولید کرده است . ما معتقدیم که هر شرکتی با توجه به سبد محصولی و تمرکز فروش خود روی گروه های کالا باید توانایی تغییر پورسانت ها را در فصلهای مختلف سال داشته باشد . پس به دوشکل ریالی و کارتنی اقدام به پورسانت گذاری کالا ، گروه کالایی و برندهای سبد محصولی نموده است .


اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)



]]>
رویکرد ویژه فرآیند مرجوع کالا 2016-05-02T08:10:43+01:00 2016-05-02T08:10:43+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/45 admin site رویکرد ویژه فرآیند مرجوع کالاما در نرم افزار با استفاده از روند ویژه برای فاکتورهای برگشتی علاوه بر کنترل تخفیفات و جوایز ارائه شده به مشتری ، تمامی صورت حسابهای مربوط به فروش خالص بازاریاب محاسبه می کنیم و با آسان کردن و انتخاب کردن اقلام و قیمت های درون فاکتور سرعت و دقت برگشت از توزیع و فاکتورهای مرجوعی را بالا می گیریم. ( ما در سیستم از دو نوع رویکرد مرجوعی استفاده می کنیم .یک رویکرد مرجوعی مرسوم و گونه ی ویژه آن اختصاصا برای شرکت های پخش طراحی شده است .)اطلاعات بیشتر دروب سایت زرین(
رویکرد ویژه فرآیند مرجوع کالا







ما در نرم افزار با استفاده از روند ویژه برای فاکتورهای برگشتی علاوه بر کنترل تخفیفات و جوایز ارائه شده به مشتری ، تمامی صورت حسابهای مربوط به فروش خالص بازاریاب محاسبه می کنیم و با آسان کردن و انتخاب کردن اقلام و قیمت های درون فاکتور سرعت و دقت برگشت از توزیع و فاکتورهای مرجوعی را بالا می گیریم. ( ما در سیستم از دو نوع رویکرد مرجوعی استفاده می کنیم .یک رویکرد مرجوعی مرسوم و گونه ی ویژه آن اختصاصا برای شرکت های پخش طراحی شده است .)

اطلاعات بیشتر دروب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
تخفیفات تخصصی شرکت های پخش و فروش مویرگی 2016-05-02T08:08:08+01:00 2016-05-02T08:08:08+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/44 admin site تخفیفات تخصصی شرکت های پخش و فروش مویرگی در تمامی بخش های سیستم امکان تعریف تخفیفات هدفمند برای گروهی از مشتریان ،گروهی از کالا موجود است و زرین با توجه به اعمال انواع مختلف تخفیف از حرفه ای ترین مکانیزم های تخصصی تخفیفات سطری ، حجمی ، نقدی ، پله ای پشتیبانی می کند و با اعمال این تخفیفات می توان برای گسترش فروش و نفوذ در بازار بهره برد و مهمترین مسائل محاسبه خالص فروش بازاریان به تفکیک و با دقت بالا می باشد .اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)
تخفیفات تخصصی شرکت های پخش و فروش مویرگی







در تمامی بخش های سیستم امکان تعریف تخفیفات هدفمند برای گروهی از مشتریان ،گروهی از کالا موجود است و زرین با توجه به اعمال انواع مختلف تخفیف از حرفه ای ترین مکانیزم های تخصصی تخفیفات سطری ، حجمی ، نقدی ، پله ای پشتیبانی می کند و با اعمال این تخفیفات می توان برای گسترش فروش و نفوذ در بازار بهره برد و مهمترین مسائل محاسبه خالص فروش بازاریان به تفکیک و با دقت بالا می باشد .

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
هدف گذاری فروش شرکت های پخش مویرگی 2016-05-02T08:01:03+01:00 2016-05-02T08:01:03+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/43 admin site هدف گذاری فروش شرکت های پخش مویرگیدر این بخش ما با تعیین هدف گذاری کاملا سفارش سازی شده برای پخش شما تمامی چالش های محاسبه درست و هدفمند پورسانت های بازاریابان را برای شما فراهم می کنیم شما در این بخش می توانید برای بازاریابان و مدیرفروش و حتی سرپرست فروش پورسانت گذاری مجزایی داشته باشید و با استفاده از فرمول اختصاصی خود به برآورد دقیق پورسانت بازاریان بپردازید و از گزارشهای قوی فروش هدف استفاده کنید .اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)
هدف گذاری فروش شرکت های پخش مویرگی







در این بخش ما با تعیین هدف گذاری کاملا سفارش سازی شده برای پخش شما تمامی چالش های محاسبه درست و هدفمند پورسانت های بازاریابان را برای شما فراهم می کنیم شما در این بخش می توانید برای بازاریابان و مدیرفروش و حتی سرپرست فروش پورسانت گذاری مجزایی داشته باشید و با استفاده از فرمول اختصاصی خود به برآورد دقیق پورسانت بازاریان بپردازید و از گزارشهای قوی فروش هدف استفاده کنید .

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
تایید سفارش ویزیتورپخش 2016-05-02T07:55:44+01:00 2016-05-02T07:55:44+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/42 admin site تایید سفارش ویزیتورپخشفرآیند سفارشات تبلت وموبایل بازاریاب به دو صورت اتوماتیک ودستی امکان پذیر است.به شکلی که سفارشات به سمت سرور ارسال می شود وپس از بررسی مدیر فروش پخش مویرگی می تواند در خارج از شرکت یا درداخل شرکت سفارشات بازاریابان را تایید یا رد کند.در صورت تایید یا رد سفارشات اطلاع رسانی لازم به بازاریاب اتفاق می افتد و بازاریاب دلیل عدم تایید فاکتور را مطلع می شود.دراین روش کلیه سفارشات از قبیل تایید شده وتایید نشده در سوابق بازاریاب باقی می ماند.اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلی
تایید سفارش ویزیتورپخش







فرآیند سفارشات تبلت وموبایل بازاریاب به دو صورت اتوماتیک ودستی امکان پذیر است.به شکلی که سفارشات به سمت سرور ارسال می شود وپس از بررسی مدیر فروش پخش مویرگی می تواند در خارج از شرکت یا درداخل شرکت سفارشات بازاریابان را تایید یا رد کند.در صورت تایید یا رد سفارشات اطلاع رسانی لازم به بازاریاب اتفاق می افتد و بازاریاب دلیل عدم تایید فاکتور را مطلع می شود.دراین روش کلیه سفارشات از قبیل تایید شده وتایید نشده در سوابق بازاریاب باقی می ماند.

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
مدیریت سفارشات (سفارش گیری آنلاین ) 2016-05-02T07:51:52+01:00 2016-05-02T07:51:52+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/41 admin site مدیریت سفارشات (سفارش گیری آنلاین )در نرم افزار مویرگی بازاریابان سفارشات خود را از طریق موبایل یا تبلت به سمت کامپیوتر سرور ارسال می کنند و در داخل نرم افزار زرین نیز بخشی تحت عنوان مدیریت فاکتورها و سفارشات بازاریابان وجود دارد که سفارشات تایید شده ، رد شده و در جریان بازاریابان را نمایش می دهد که مدیر فروش یا حسابداری با توجه به صلاحدید خود می تواند درخواست های مشتریان یا بازاریاب را تغییر دهد و هر یک از سفارشات بازاریان را اصلاح یا تایید کند . دراین نوع سفارش گیری بازاریاب از موجودی ان
مدیریت سفارشات (سفارش گیری آنلاین )






در نرم افزار مویرگی بازاریابان سفارشات خود را از طریق موبایل یا تبلت به سمت کامپیوتر سرور ارسال می کنند و در داخل نرم افزار زرین نیز بخشی تحت عنوان مدیریت فاکتورها و سفارشات بازاریابان وجود دارد که سفارشات تایید شده ، رد شده و در جریان بازاریابان را نمایش می دهد که مدیر فروش یا حسابداری با توجه به صلاحدید خود می تواند درخواست های مشتریان یا بازاریاب را تغییر دهد و هر یک از سفارشات بازاریان را اصلاح یا تایید کند . دراین نوع سفارش گیری بازاریاب از موجودی انبار بصورت لحظه ای و آنلاین مطلع خواهد شد .


اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
نمایش گرافیکی کاتالوگ محصولات 2016-05-02T07:46:12+01:00 2016-05-02T07:46:12+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/40 admin site نمایش گرافیکی کاتالوگ محصولاتشکل گرافیکی کاتالوگ محصولات جهت سفارشگیری آنلاین با دسته بندی دلخواه هر بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود و با توجه به ترتیب و توالی محصولات یا سلیقه­ ی بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود.نحوه نمایش کالاها می تواند براساس کلاس قرارگیری هر مشتری متفاوت باشد .به نحوی که برای یک هایپرمارکت یا یک رستوران محصولات متفاوتی جهت ارائه طبقه بندی شده باشد.مثلا کالاهای لوکس ارزان ویا پرفروش در یک طبقه بندی هدفمندجهت سفارش گیری ارائه شود.اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلی
نمایش گرافیکی کاتالوگ محصولات






شکل گرافیکی کاتالوگ محصولات جهت سفارشگیری آنلاین با دسته بندی دلخواه هر بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود و با توجه به ترتیب و توالی محصولات یا سلیقه­ ی بازاریاب به مشتری نمایش داده می شود.نحوه نمایش کالاها می تواند براساس کلاس قرارگیری هر مشتری متفاوت باشد .به نحوی که برای یک هایپرمارکت یا یک رستوران محصولات متفاوتی جهت ارائه طبقه بندی شده باشد.مثلا کالاهای لوکس ارزان ویا پرفروش در یک طبقه بندی هدفمندجهت سفارش گیری ارائه شود.

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
نرم افزار سفارش گیری آنلاین بازاریابان 2016-05-02T07:42:19+01:00 2016-05-02T07:42:19+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/39 admin site نرم افزار سفارش گیری آنلاین بازاریاباندر این نرم افزار ما مشارکت بازاریابان شرکت را در کمک به حسابداران در جهت صدور فاکتورها و درخواست های مشتری به صورت آنلاین و آفلاین و آگاهی از موجودی ها،کالاهای جدیدو حسابهای مربوط به مشتری و همچنین اطلاع از آخرین مشتری های شرکت و اطلاع از مانده صورتهای مالی آنها در صورت دادن اجازه توسط مدیران داریم. سرعت انتقالات اطلاعات بازاریان به شرکت و کاهش اشتباهات و از بین بردن فاصله مکانی برای شرکت های توزیع شده برخی از اهداف این نرم افزار است.اطلاعات بیشتر در وب
نرم افزار سفارش گیری آنلاین بازاریابان







در این نرم افزار ما مشارکت بازاریابان شرکت را در کمک به حسابداران در جهت صدور فاکتورها و درخواست های مشتری به صورت آنلاین و آفلاین و آگاهی از موجودی ها،کالاهای جدیدو حسابهای مربوط به مشتری و همچنین اطلاع از آخرین مشتری های شرکت و اطلاع از مانده صورتهای مالی آنها در صورت دادن اجازه توسط مدیران داریم. سرعت انتقالات اطلاعات بازاریان به شرکت و کاهش اشتباهات و از بین بردن فاصله مکانی برای شرکت های توزیع شده برخی از اهداف این نرم افزار است.

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>
نرم افزارمکان یابی مسیرهای پخش و مشتریان 2016-05-02T07:40:53+01:00 2016-05-02T07:40:53+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/37 admin site نرم افزارمکان یابی مسیرهای پخش و مشتریاندر این زیر سیستم ما به بخشی از نیازهای صنعت پخش توجه کرده ایم که درآن کنترل نقاط مشتریان و مکان یابی دقیق آن ها به وسیله جی پی اس و جمع آوری این نقطه ها توسط بازاریاب در یک تور ویزیت انجام می شود.بازاریاب تمام نقاط مهم فروش را به طور دقیق به شرکت ارسال کرده و پس از ارسال نقاط توسط بازاریاب، شرکت کلیه نقاط مهم فروش و استراتژیک را طبقه بندی می کند و در جهت پتانسیل سنجی مناطق مورد پوشش می توانند تصمیماتی را جهت توزیع مناطق در بین بازاریاب ها انجام دهد و
نرم افزارمکان یابی مسیرهای پخش و مشتریان






در این زیر سیستم ما به بخشی از نیازهای صنعت پخش توجه کرده ایم که درآن کنترل نقاط مشتریان و مکان یابی دقیق آن ها به وسیله جی پی اس و جمع آوری این نقطه ها توسط بازاریاب در یک تور ویزیت انجام می شود.بازاریاب تمام نقاط مهم فروش را به طور دقیق به شرکت ارسال کرده و پس از ارسال نقاط توسط بازاریاب، شرکت کلیه نقاط مهم فروش و استراتژیک را طبقه بندی می کند و در جهت پتانسیل سنجی مناطق مورد پوشش می توانند تصمیماتی را جهت توزیع مناطق در بین بازاریاب ها انجام دهد و به صورت آنلاین مسیر ویزیت بازاریابان و ماشین های توزیع خود را پیگیری کنند.

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)

]]>
کنترل ماشین و بازاریابان پخش 2016-05-02T07:38:35+01:00 2016-05-02T07:38:35+01:00 tag:http://myzarin.mihanblog.com/post/36 admin site کنترل ماشین و بازاریابان پخشدرنرم افزار ردیابی پخش زرین ما ارزیابی حرکت روزانه ماشینها وبازاریابان را به تفکیک و با هم گزارش می گیریم به شکلی که نقاط حرکتی بازاریابان به صورت آنلاین و لحظه به لحظه ارسال می شود.در صورتی که نقاط به دلیل قطعی اینترنت ارسال نشود ما نقاط حرکت آنها را درداخل موبایل یا تبلت ذخیره می کنیم و پس از آمادگی اینترنت برای ارسال به سمت سرورمرکزی جهت مشاهده مدیر ارسال می کنیم.دراین زیرسیستم یکپارچه نمایش دقیق حرکت بازاریابان , ماشینهای پخش و مشتریان پخش به صورت مویرگی در تم
کنترل ماشین و بازاریابان پخش







درنرم افزار ردیابی پخش زرین ما ارزیابی حرکت روزانه ماشینها وبازاریابان را به تفکیک و با هم گزارش می گیریم به شکلی که نقاط حرکتی بازاریابان به صورت آنلاین و لحظه به لحظه ارسال می شود.در صورتی که نقاط به دلیل قطعی اینترنت ارسال نشود ما نقاط حرکت آنها را درداخل موبایل یا تبلت ذخیره می کنیم و پس از آمادگی اینترنت برای ارسال به سمت سرورمرکزی جهت مشاهده مدیر ارسال می کنیم.دراین زیرسیستم یکپارچه نمایش دقیق حرکت بازاریابان , ماشینهای پخش و مشتریان پخش به صورت مویرگی در تمامی

اطلاعات بیشتر در وب سایت زرین(کلیک کنید)


]]>